Jurnaliste adevarate…

Ce am observat? anuMITE jurnaliste de pe https://www.exquis.ro/ fac ele cumva si reusesc sa imi monitorizeze toata activitatea in fiecare zi. La serviciu, pe strada, acasa, mai ales ACASA…pe unde pot si ele. Au ambientale peste tot draga…sunt super-profesioniste in ale spionatului. Cred ca fac concurenta serviciilor!

Sa mai spun ceva legat de acest subiect? DA! Lasand la spate faptul ca ma violeaza si abuzeaza nonstop de mine si familia mea, mai au si nesimtirea si tupeul sa imi reproduca ce fac si sa posteze pe site-urile lor de cacat, fake-uite!

Mare-i nesimtirea in tara asta! Parlamentari analfabeti, politicieni corupti, servicii in slujba cetateanului neexistente si jurnaliste snsp-iste care se dau securiste!

Atatea motive sa pleci din tara asta plina de prosti si imbecili!

Stiti care-i deosebirea dintre mine si voi, astia care sunteti papagali? Voi vorbiti ce auziti , fara sa gandtiti, eu vorbesc despre ce vad ca o sa fie, asa ca, feriti-va sau mai bine zis, ascundeti-va!

 

Lasă un răspuns

